באילו אמצעים ניתן לשלוח טפסי לוטו, צ'אנס, 777 ו123?

ניתן לשלוח טפסים באינטרנט באמצעות המחשב, טאבלטים וטלפונים ניידים המבוססים על מערכת ההפעלה של אנדרואיד מגרסה 4 ומעלה, וכן באמצעות טאבלטים וטלפונים ניידים המבוססים על מערכת ההפעלה של אפל, מסוג IOS, מגרסא 8 ומעלה.

כיצד ניתן לשלוח טופס ישיר?

תחילה יש לבחור את סוג המשחק (לוטו, צ'אנס, 777, 123) ולאחר מכן את סוג הטופס ( לוטו רגיל, לוטו שיטתי, לוטו שיטתי חזק, צ'אנס רגיל, רב צ'אנס, צ'אנס שיטתי, 777, 777 שיטתי או 123 רגיל). לאחר בחירת הטופס יש לבחור את שיטת המילוי: מילוי אוטומטי, ידני או משולב (ניתן לבחור מספרים מסויימים באופן ידני והיתר באופן אוטומטי) ובסיום יש ללחוץ על כפתור "שלח". לאחר מכן תופיע חלונית "סיכום הכרטיס שלי", באפשרותכם לערוך שינויים בטופס או להמשיך ע"י לחיצה נוספת על כפתור "שלח" שתוביל אתכם, במידה וזו הפעם הראשונה שלכם, לדף מילוי פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי. מהפעם השניה ואילך, יש למלא את שם המשתמש והסיסמא וכל היתר יתבצע באופן אוטומטי.

כיצד ניתן לשכפל טופס מבלי למלא פעם נוספת?

כדי לשכפל טופס ישיר, יש להיכנס ל "חשבון שלי", לאחר מכן ל "היסטוריה" של השליחות וללחוץ על "שכפל". ניתן לשכפל כל כרטיס ללא קשר למועד בו הוא נשלח.

כיצד מתבצע התשלום במשלוח טופס אונליין?

משתמשי המחשב (דסקטופ): התשלום מתבצע בכרטיס אשראי שאת פרטיו עליכם להזין על ידי לחיצה על "הפקדה" באתר או לאחר שתמלאו טופס יופיע דף מילוי פרטי התשלום. בדף זה תמצאו ריבוע לסימון "זכור את פרטי האשראי שלי לחיובים עתידיים וכן לחיוב עבור שליחת טפסים באמצעות הטלפון הנייד ". סימון הריבוע, יאפשר שליחת טפסים רב הגרלתיים וכן חיוב השליחות שתבצעו באמצעות הטלפון הנייד והטאבלט.

משתמשי טלפונים ניידים: בפעם הראשונה, עליכם להיכנס לאפליקציה במחשב בכתובת https://lottosheli.co.il ללחוץ על "הפקדה", למלא את פרטי כרטיס האשראי ולסמן את ריבוע הסימון "זכור את פרטי האשראי שלי לחיובים עתידיים וכן לחיוב עבור שליחת טפסים באמצעות הטלפון הנייד". לאחר מכן תוכלו לשלוח טפסים דרך הטלפון הנייד או הטאבלט וכרטיס האשראי שלכם יחוייב בסכום הכרטיס באופן אוטומטי.

לחילופין, ניתן להפקיד כסף באתר על ידי לחיצה על כפתור "הפקדה" ולשלוח טפסים בטלפון הנייד בסכום ההפקדה.

היכן מופיע טופס הלוטו, צ'אנס, 777, 123 שנשלח באינטרנט?

הטופס שנשלח נמצא "בחשבון שלי" בלשונית "שליחות". כל הטפסים ששלחתם יופיעו במערכת כך שתוכלו לעיין בהם בכל עת שתרצו.

האם נשלחת הודעה לאחר שהטופס נשלח?

בוודאי שכן. לאחר שבוצעה שליחת הטופס באתר "לוטו שלי" או באפליקציה, תשלח הודעה לדואר האלקטרוני שלכם עם קישור לטופס שנשלח. לצרכי אבטחת מידע ושמירה על סודיות, הטפסים יוצגו בצורה חלקית.

האם שרות "לוטו שלי" עולה כסף?

שירות השליחויות כרוך בעמלה שליחה שהיא חלק מהתשלום עבור הטופס.

מהם אמצעי התשלום?

התשלום עבור הטופס הינו באמצעות כרטיס אשראי בלבד מסוג ויזה, ישראכרט, מאסטרקארד וכרטיסי חיוב ישיר.

באילו שעות ניתן לשלוח טפסים דרך שרות "לוטו שלי"?

ניתן לשלוח טפסים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

מהוא המועד האחרון לשליחת טופס להגרלה הקרובה?

טפסי צ'אנס, 777 ו123 ניתן לשלוח עד 20 דקות לפני מועד ההגרלה ואילו טפסי לוטו עד 45 דקות לפני מועד ההגרלה.

זמנים אלו יכולים להשתנות בהתאם לעומס על המערכת.

כיצד תדעו אם הטופס ששלחתם זכה?

בסמוך לפרסום תוצאות הגרלת הלוטו, צ'אנס, 777 או 123 , תשלח הודעה לדואר האלקטרוני  שלכם האם הטופס ששלחתם זכה או לאו. במידה והטופס זכה, יצויין סכום הזכיה בו זכיתם.

כיצד מקבלים את הזכיה?

כספי הזכיה יועברו באופן אוטומטי לחשבון שלכם באתר "לוטו שלי".

כיצד ניתן למשוך את כספי הזכיה?

כדי למשוך את כספי הזכיה, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס "לחשבון שלי" באתר, ללחוץ על "משיכה" ולמלא את פרטי כרטיס האשראי איתו שילמתם עבור שליחת הכרטיסים. כרטיס האשראי שלכם יזוכה בסכום שהעברתם ויופיע בדף הפירוט החודשי שאתם מקבלים מחברת כרטיסי האשראי.

 

אילו סוגי טפסים ניתן לשלוח?

ניתן לשלוח את כל סוגי המשחקים של מפעל הפיס, קרי – כל סוגי הלוטו, הדאבל לוטו, צ'אנס, 777, ו123 הן באמצעות המחשב והן באמצעות הטלפון הנייד.

האם ניתן לבטל טופס שנשלח?

לא ניתן לבטל טופס שהמערכת אישרה את שליחתו.

האם ניתן לשלוח טפסים באופן אוטומטי?

כן. המערכת המשוכללת של "לוטו שלי" מאפשרת להשתתף בהגרלות הבאות, ללא צורך בשליחה נוספת, על ידי סימון המשבצת "סמן מספר הגרלות" עבור רישום למספר הגרלות מוגבל או לחילופין  על ידי סימון "מנוי" המאפשר להירשם למספר הגרלות לא מוגבל.

מנוי לשליחת טפסי מפעל הפיס:

האם ניתן לשלוח טופס באופן קבוע ("מנוי")?

לוטו שלי פיתחה מערכת חדשנית ומהפכנית דרכה ניתן לקבוע מראש שטופס הגרלה ישלח באופן אוטומטי ללא צורך במילוי חוזר ו/או בכניסה למערכת כל פעם מחדש. הטפסים אשר ניתן לשלוח בתוכנית המנויים הם: לוטו, צ'אנס, 777 ו123.

כיצד מפעילים את ה"מנוי"?

כדי להשתמש במערכת ה"מנוי" עליך להיכנס לאתר לוטו שלי https://lottosheli.co.il/ ((לא ניתן להרשם למנוי באמצעות האפליקציה) לבחור את סוג הטופס שברצונך לשלוח (לוטו, צ'אנס, 777 ו123) למלא את הטופס באופן אוטומטי או ידני, לסמן את הריבוע במשבצת ה"מנוי", הנמצאת באמצע העמוד, ולבחור את הימים והשעות אשר ברצונך שהטופס ישלח. עם ביצוע התשלום, מערכת לוטו שלי תשלח באופן אוטומטי את הטופס שמולא לפני כל הגרלה אליה נרשם המנוי.

כיצד ניתן להפסיק את שירות ה"מנוי" של לוטו שלי?

כדי להפסיק את שרות ה"מנוי", כל שעליך לעשות הוא להיכנס ל"חשבון שלי" במחשב בכתובת  https://lottosheli.co.ilללחוץ על "מנוי", לבחור את ה"מנוי" במשחק שברצונך לבטל וללחוץ על "בטל". מאותו רגע ואילך, לא ישלחו טפסים נוספים שהוגדרו על ידך ב"מנוי" שבוטל.

מתי יחוייב חשבוני עבור השליחות במסגרת ה "מנוי"?

החיוב ל "מנוי" הינו על בסיס חודשי. כך שלאחר בחירתך במסלול "מנוי", המערכת תבצע את החישוב של מספר ההגרלות עד לסיום החודש ותחייב את חשבונך/ כרטיס האשראי שלך בהתאם. במידה ותבחר להפסיק את המנוי במועד כלשהו, המערכת תחזיר לחשבונך את הפרש הכסף עבור הכרטיסים שעדיין לא נשלחו עד לסיומו של החודש.

כיצד המערכת תבחר האם לחייב את היתרה בחשבוני או את כרטיס האשראי?

במידה וסכום הכרטיסים עד לסיום החודש הינו נמוך מהיתרה, המערכת תחייב את חשבונך. במידה והיתרה נמוכה מסכום הכרטיסים, יחוייב כרטיס האשראי.

כיצד ניתן לשמור את פרטי כרטיס האשראי במערכת?

ניתן לעשות זאת בשתי דרכים:

1.    הכנס ל"חשבון שלי" ולחץ על "הפקדה" בדף "הפקדה לחשבונך" שיופיע עליך לסמן את המשבצת בצידה הימני של המשפט "זכור את פרטי כרטיס האשראי שלי לחיובים עתידיים וכן לחיוב עבור שליחת טפסים באמצעות הטלפון הנייד".

2.    עם סיום מילוי טופס הגרלה ולחיצה על "הפקדה", דף "הפקדה לחשבונך" יפתח כמוצג בסעיף 1 לעיל, וכל שעליך לעשות הוא לסמן את הריבוע.

לאחר מכן, עליך ללחוץ על "הפקדה" ולמלא את פרטי כרטיס האשראי בדף "הזנת פרטי כרטיס אשראי לתשלום" וללחוץ על "שליחה".

יש לבצע תהליך זה פעם אחת בלבד.

מה היתרון במערכת "המנוי"?

רבים מאיתנו מעוניינים להשתתף באחת או יותר מהגרלות מפעל הפיס אך שוכחים לשלוח את הטפסים לפני כל הגרלה מחדש. מערכת ה"מנוי" תשלח עבורך את הכרטיס באופן אוטומטי על פי בחירתך לפני כל הגרלה בה תרצה להשתתף כל פעם מחדש.

האם השירות כרוך בעמלה?

לרגל השקת שירות ה "מנוי", לוטו שלי לא תגבה עמלה נוספת. העמלה היחידה הנגבית היא עמלת שליחת הטופס כפי שנגבית באופן רגיל עבור שליחת כל טופס.

מאיזה סכום משלמים מס על זכיות?

תקרת הפטור ממס על זכיות נקבעה על 49,560 ש"ח. זהו גם הסכום המקסימלי ש "לוטו שלי" תזכה במקרה של זכיה. בזכיה העולה על 49,560, ינוכה מס על ידי מפעל הפיס, כקבוע בחוק.

השפעת השינויים במועדי ההגרלות על ידי מפעל הפיס לגבי  המנויים:

מעת לעת מפעל הפיס משנה מועדי הגרלות ספציפיות. המנויים לא יקחו חלק בהגרלות אשר מועדן השתנה וכמובן לא יחוייבו עבורן.

כיצד אכנס לחשבון שלי במידה ושכחתי את הסיסמא או שם המשתמש?

לחץ על לשונית "כניסה למערכת" הנמצאת בחלקו העליון של המסך ולאחר מכן על "שכחתי סיסמא" המופיע בתחתית החלונית. בלשונית זו תתבקש למלא את כתובת הדואר האלקטרוני איתו נרשמת וקישור לכניסה חד פעמית ישלח לדואר האלקטרוני שלך. לחיצה על הקישור תוביל לחשבון שלך באתר וכדי לשנות את הסיסמא, עליך להזין סיסמה חדשה על ידי לחיצה על עריכה בפרטים אישיים הנמצא "בחשבון שלי".

האם ניתן לראות היסטוריית הפקדות, שליחות, זכיות והמשיכות שלי?

כמובן. כל הנתונים מופיעים "בחשבון שלי".

 

כיצד משנים פרטי כרטיס אשראי?

ניתן לשנות את פרטי כרטיס האשראי לאחר שממלאים טופס ומגיעים לדף התשלום, בו עליכם להסיר את הסימון של המשבצת "זכור את פרטי כרטיס האשראי שלי לחיובים עתידיים וכן לחיוב עבור שליחת טפסים באמצעות הטלפון הנייד" ומייד לאחר מכן לסמן שוב את המשבצת וללחוץ על "הפקדה". הדף הבא יהיה "הזנת פרטי כרטיס האשראי לתשלום" בו תוכלו להזין את הפרטים של הכרטיס.

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח בתקני האבטחה הגבוהים ביותר מסוג PCI-DSS כך שכל נתוני התשלום שלכם מוצפנים.

מתי מתקיימות ההגרלות?

מועדי הגרלות