באילו אמצעים ניתן לשלוח טפסי לוטו, צ'אנס, 777 ו-123?
ניתן לשלוח טפסים באינטרנט באמצעות מחשב, טאבלט וטלפונים חכמים.

כיצד ניתן לשלוח טופס?

- תחילה יש לבחור את סוג המשחק (לוטו, צ'אנס, 777 או 123) ואת סוג הטופס.

- לאחר מכן, יש למלא את הטופס. ניתן לבחור במילוי אוטומטי, ידני או משולב (ניתן לבחור מספרים מסוימים באופן ידני והיתר באופן אוטומטי).

- בסיום, יש ללחוץ על כפתור "שלח טופס".

- במידה וזו השליחה הראשונה שלכם, תועברו לדף ההרשמה המהירה ולתשלום. במידה וזו אינה הפעם הראשונה, תוכלו להתחבר למשתמש האישי שלכם על ידי הזנת כתובת מייל וסיסמה, לאחר מכן תוכלו לבצע תשלום בכרטיס האשראי. 

כיצד ניתן לשכפל טופס מבלי למלא פעם נוספת?
על מנת לשכפל טופס הגרלה, יש להיכנס לאזור האישי באתר, לבחור בלשונית "היסטוריה" של השליחות וללחוץ על "שכפל טופס". ניתן לשכפל כל טופס ללא קשר למועד בו הוא נשלח, מלבד טפסים אשר משתתפים בהגרלה הקרובה.

כיצד מתבצע התשלום במשלוח טופס אונליין?
התשלום מתבצע בכרטיס אשראי שאת פרטיו עליכם להזין על ידי לחיצה על "הפקדה" באזור האישי באתר או בשלב מילוי הטופס בדף התשלום. בדף זה תוכלו לשמור את כרטיס האשראי באופן מאובטח לפעולות עתידיות. שימו לב! כרטיסכם השמור לא יחויב אלא אם תבחרו לשלוח טופס ולבצע תשלום.

היכן מופיע טופס הלוטו, צ'אנס, 777, 123 ששלחתי?
במידה וההגרלה טרם התקיימה, תוכלו לצפות בטופס הסרוק בתפריט ה-"אזור אישי" בלשונית "טפסים פעילים". במידה וההגרלה התקיימה, תוכלו לצפות בטופס הסרוק בתפריט ה-"האזור האישי" בלשונית "היסטוריה". לצרכי אבטחת מידע ושמירה על הפרטיות, טופס ההגרלה הסרוק מוצג בצורה חלקית והוא כולל את פרטי ההגרלה בלבד (מספר ההגרלה והצירופים המשתתפים בהגרלה).

לידיעתכם - כל הטפסים ששלחתם יופיעו במערכת כך שתוכלו לעיין בהם בכל עת שתרצו. זאת, בכפוף למדיניות האתר לעניין שמירת טפסי הגרלה.

האם תישלח הודעה לאחר שהטופס נשלח?
בוודאי שכן! לאחר שבוצעה שליחת הטופס באתר "לוטו שלי" או באפליקציה, תשלח אליך הודעת דואר אלקטרוני. במידה ובחרתם להשתתף דרך הטלפון הנייד, ובתנאי שאישרתם קבלת התראות בדפדפן, תישלח הודעת Push המעדכנת על שליחת הטופס והשתתפות בהגרלה.

האם שירות "לוטו שלי" עולה כסף?
כן. שירות השליחות באתרנו כרוך בתוספת דמי טיפול. ראה לעניין זה תקנון האתר וכן מחשבון עלות השירות.

מהם אמצעי התשלום בהם ניתן להשתמש באתר "לוטו שלי"?
התשלום עבור שליחת הטופס הינו באמצעות כרטיסי אשראי בלבד. סוגי כרטיסי האשראי הינם: ויזה, ישראכרט, מאסטרקארד וכרטיסי חיוב ישיר. בהקשר זה נבהיר כי במקרים מסוימים לא ניתן לבצע משיכת כספים בכרטיסי חיוב ישיר (Debit). במידה ותתקלו בבעיה בנושא זה, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

באילו שעות ניתן לשלוח טפסים דרך שרות "לוטו שלי"?
ניתן לשלוח טפסים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. שליחת טופס לאחר שעות הפעילות של נקודות המכירה המורשות של מפעל הפיס, תתבצע עם פתיחת הפעילות של נקודות המכירה.

מהו המועד האחרון לשליחת טופס להגרלה הקרובה?
ניתן לשלוח טפסים להגרלה הקרובה עד כ-20 דקות לפני מועד ההגרלה. במידה וההגרלה הקרובה תהיה סגורה להשתתפות, התראה תוצג לפני ביצוע התשלום ותעדכן על כך כי הטופס יישלח להגרלה הבאה. מועדים אלו עשויים להשתנות מעת לעת בהתאם למדיניות ונוהלי מפעל הפיס.

כיצד תדעו אם הטופס ששלחתם זכה?
לאחר פרסום תוצאות ההגרלות תשלח הודעת דואר אלקטרוני בדבר פרסום תוצאות ההגרלה, וכן תוכלו לגשת ללשונית "היסטוריה" באזור האישי באתר ולבחור בטופס הרלוונטי ששלחתם. כמו כן, משתמשי טלפונים חכמים יקבלו הודעת PUSH המבשרת על פרסום תוצאות ההגרלה, בכפוף לאישורם לקבלת הודעות אלו בדפדפן. בכל מקרה של אי קבלת הודעות כאמור, יש לפנות לשירות הלקוחות של חברתנו.

כיצד מקבלים את סכום הזכייה?
שירות "לוטו שלי" מאפשר לכם למשוך את כספי הזכייה על ידי זיכוי כרטיס האשראי שלכם ללא דמי טיפול או בהעברה בנקאית לחשבון הבנק שלכם, בתוספת דמי טיפול על סך 25 ₪. בנוסף, ניתן להשאיר את כספי הזכייה בחשבון האישי באתר (חשבון וירטואלי, המייצג את יתרתכם) ולהשתמש בו לשליחות נוספות!

במידה וסכום הזכייה אינו עולה על תקרת הפטור ממס ו/או ניתן לגבייה ללא הזדהות באמצעות תעודת זהות,  הוא יזוכה ליתרתכם בחשבונכם האישי באתר "לוטו שלי". תוכלו למשוך את כספי הזכייה לכרטיס האשראי על ידי שימוש בכפתור המשיכה שנמצא בתפריט האזור האישי. אם תבחרו למשוך את כספי הזכייה בהעברה לחשבון הבנק שלכם, תדרשו למלא טופס הזדהות קצר אשר בסיומו תתקבל הבקשה וצוות החברה יבצע את העברה עד 3 ימי עסקים. משיכת כספי הזכייה כרוכה בתוספת דמי טיפול של 25 ש"ח.

במידה וסכום הזכייה הינו מעל רף הפטור ממס ו/או דורש הזדהות באמצעות תעודת זהות, הטופס יימסר לכם לאחר הזדהות במשרדי לוטוסנד בע"מ, ואז תוכלו לפנות למשרדי מפעל הפיס או הזכיין האזורי על מנת לגבות את כספי הזכייה.

אילו סוגי טפסים ניתן לשלוח?
השירות שלנו מאפשר לשלוח את כל סוגי טפסי ההגרלה של מפעל הפיס, כלומר טפסי לוטו, צ'אנס, 777 ו-123. כל זאת, דרך המחשב, הטאבלט או הטלפון החכם.

האם ניתן לבטל טופס שנשלח?
לא יתאפשר לבטל טופס אשר נמצא בתהליך שליחה מתקדם או שכבר נשלח בתחנת הפיס המורשית ונסרק לחשבון המשתמש באתר. בכל מקרה שבו מבקשים לבטל טופס שנשלח, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בהקדם ונשמח לעזור ככל שיהיה ניתן.

האם ניתן לשלוח טפסים באופן אוטומטי?
בהחלט! מערכת "לוטו שלי" יכולה להקל עליכם לשלוח טפסים, ותשלח עבורכם את הטופס גם להגרלות הבאות, על פי בקשתכם. השירות מאפשר להשתתף בהגרלות העתידיות ללא צורך בשליחה נוספת. איך עושים זאת? בדף הסיכום והשדרוג של שירות שליחת הטופס, תינתן לכם האופציה לבחור השתתפות ב-2, 4 או 8 הגרלות רצופות. כמו כן, במידה ותרצו להשתתף במספר הגרלות בלתי מוגבל, תוכלו לבחור בשירות "אוטומטי מתחדש". שימו לב כי על מנת לבטל את שירות ה-"אוטומטי מתחדש", יש לבצע פעולת ביטול באזור האישי או לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

 מאיזה סכום משלמים מס על זכיות?
רף המס לזכיות הינו קבוע בחוק ונתון לשינויים שאינם קשורים לשירות "לוטו שלי". בעניין זה, ראו מחשבון מס באתר מפעל הפיס – לחצו כאן

שכחתי את הסיסמה או את שם המשתמש לחשבון האישי באתר "לוטו שלי", מה אני עושה?
תהליך שחזור הפרטים הוא פשוט ונוח. בדף ההתחברות לחשבון האישי באתר, תוכלו לבחור לאפס סיסמה באמצעות דואר אלקטרוני – לאחר הזנת המייל האישי תקבלו סיסמה חדשה דרכה תוכלו להתחבר למשתמש שלכם באתר. דרך נוספת היא באמצעות מסרון SMS – לאחר הזנת המספר הנייד ותעודת הזהות שלכם תקבלו סיסמה חדשה להתחברות. למען אבטחת המשתמש שלכם, חשוב מאוד לשנות את הסיסמה לכזו שהיא אישית ושרק אתם מכירים.

האם ניתן לראות את היסטוריית ההפקדות, השליחות, הזכיות והמשיכות שלי?
בוודאי! כל הנתונים זמינים לצפייה ב"אזור אישי" באתר, בכפוף למדיניות החברה לעניין שמירת מידע וטפסים. ניתן לצפות בהם דרך המחשב, הטאבלט או המכשיר הנייד.

כיצד משנים את פרטי כרטיס אשראי באתר?
מטעמי אבטחה, אפשרות שינוי ו/או הסרה של פרטי כרטיס אשראי, מוגבלת במקרים מסויימים. במידה והינכם מבקשים לשנות או להסיר את פרטי כרטיס האשראי שלכם, אזי ניתן לבצע פעולה זו באופן עצמאי, בדף התשלום באיזור האישי שלכם, כל זאת בתנאי שאינכם חורגים ממגבלות האתר. במידה ולא הצלחתם לשנות או להסיר את פרטי כרטיס האשראי, תוכלו לבצע זאת באמצעות פניה לשירות הלקוחות, אחר תהליך הזדהות.

האם האתר מאובטח?
בהחלט! אתר "לוטו שלי" עושה שימוש בשירות סליקה מאובטח ומוסמך בתקן PCI-DSS, שירות המספק פתרונות סליקה ואבטחת מידע לארגונים הגדולים במשק. כמו כן, פרטי התשלום שלכם מוצפנים, אינם נשמרים באתר "לוטו שלי" ואינם חשופים בפנינו כלל.

מתי מתקיימות ההגרלות?
מועדי ההגרלות נקבעים על ידי מפעל הפיס ועל פי רוב הינם קבועים. עם זאת, הם נתונים לשינויים בהתאם לחגים, ימי זיכרון והחלטות של מפעל הפיס. ניתן להתעדכן על מועדים ושינויים במועדי ההגרלות גם בדף החדשות של מפעל הפיס.

הבהרה – ההסבר הניתן כאמור לעיל הינו למטרת נוחות בלבד. ההוראות הקובעות לעניין פעילות האתר מוסדרות בתקנן האתר, שהוראותיו יגברו ויחייבו במקרה של סתירה עם הבהרות אלו. להרחבה בנושאים אלו ולתקנון האתר לחצו כאן

 

"לוטו שלי" מאחלת לכם הנאה רבה מהשירות, וכמובן זכיות מרובות!

לשליחת טופס לוטו | לשליחת טופס צ'אנס | לשליחת טופס 777 | לשליחת טופס 123